wtorek, 24 kwietnia 2012

Witam wszystkich

Cześć kochani :)

Wszystkie blogi, które pisałam zaczynały się od historii, jak doszło do tego, że zaczęłam pisać lub od krótkiego przedstawienia się. Tym razem zmienię tę tradycję, nie sądzę, żeby chciało Wam się czytać o tym.
Kiedy myślę o książkach przypominają mi się lata mojego wczesnego dzieciństwa, kiedy rodzice kazali mi czytać książki. Nienawidziłam tego, nudziło mnie to niesłychanie i nigdy nie przeszło mi przez myśl, że zmienię front tak diametralnie. Ale wracając do tamtych czasów, wiele razy było tak, że płakałam nad książką, i to wcale nie ze wzruszenia, tylko właśnie z rozpaczy. Moja mama odkąd pamiętam uwielbiała czytać, czego zupełnie wtedy nie rozumiałam. Nie pamiętam kiedy moje nastawienie się zmieniło, to chyba była powolna, ewolucyjna zmiana, aż w końcu uświadomiłam sobie, że tak naprawdę lubię czytać. Nagle odkryłam niesamowity świat, do którego wcześniej nie miałam wstępu, a w którym, jak się okazało, czułam się fantastycznie. Dlatego właśnie będę zawsze wszystkich namawiać: czytajcie książki. Tak naprawdę nieważne, czy to będą romanse, czy rozprawy naukowe. Jeśli czytając książkę czujecie, że odpływacie razem z jej bohaterami, a w waszej głowie zaczyna latać tysiące kolorowych motyli, to znaczy, że książka spełnia swoje zadanie.
To tyle ode mnie na dzisiaj, w ramach przywitania się z Wami. Już niedługo pierwszy post o konkretnej treści, książka, jaką Wam zaprezentuję na razie pozostanie tajemnicą, ale mam nadzieję, że się nie zawiedziecie.

Trzymajcie się ciepło :)
Gosia.

7 komentarzy:

  1. Wiesz, że czytając ten post słyszałam w głowie Twój głos mówiący te słowa?:D Niesamowite!
    No ale, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niemili - każą mi się logować żeby pospamować na Twym blogu :( a ja chciałam napisać tylko "łaaał ale masa, będę Ci komentować!" !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej każą przepisywać kod w celu zobaczenia "czy nie jestem automatem" o.O (czuję się reifikowana, bardzo mi przykro)- nie będzie spamowania!! jakie to niesprawiedliwe :( i to żeby jeszcze było mniej kolorowo, to każą mi pisać dojczlandzkie słowa! "halten" o.O mój patriotyzm szlag trafił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczuwam, że znajdę tu źródło dobrych pozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Tak naprawdę nieważne, czy to będą romanse, czy rozprawy naukowe." a kto się zawsze śmiał, kiedy w bibliotece brałam harlequiny?!

    OdpowiedzUsuń